Často kladené otázky
Jaké garance nabízíte?
Pokud budete objednávat na našich webových stránkách, budou se Vám líbit naše zásady prodeje. Lhůta na vrácení zboží je 14 dní. To znamená, že v průběhu tohoto období můžete žádat o bezplatné vrácení objednávky bez uvedení důvodu. Lhůta na vrácení vždy začíná přijetím výrobku zákazníkem.
Po uplynutí lhůty na vrácení můžete využít tříletou záruku. Na všechny výrobky, které se prodávají jako nové se vztahuje tříletá záruka od datumu nákupu. Záruka po výměně, a nebo opravě nezačíná plynout od začátku.
Jak můžu vrátit moji objednávku?
Pokud je Vaše objednávka v lhůtě na vrácení, můžete bezdůvodně požádat o výměnu, a nebo vrácení peněz.
Vrácení objednaného výrobku je bezplatné. Pro vrácení výrobku a odstoupení od kupní smlouvy na které máte 14 dní od převzetí je potřebné vyplnit náš online formulář.
Přišla mi pouze část mé objednávky
V případě, že jste dostali pouze část soupravy a nebo některé části výrobku chybí, měli byste nejprve překontrolovat sledování zásilky, protože to se bude vždy pravidelně aktualizovat. Naši kurýři někdy z logistických důvodů odešlou položky ve více balících. Pokud to tak není, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.
Přišel mi nesprávný výrobek
V případě, že jste dostali nesprávný výrobek, kontaktujte náš zákaznický servis, který vše vyřeší k Vaši spokojenosti, vše samozřejmě bezplatně na naše náklady.
Prišla mi poškodená zásilka
Zdokumentujte poškození. Je to nutné k tomu, abychom Vám mohli pomoci uplatnit škodu u přepravce. Pokud máte digitální fotoaparát, případně mobilní telefon s fotoaparátem, vyfoťte poškození a zašlete nám na naši e-mailovou adresu bezodkladně po doručení.
Poškození při přepravě následně reklamujeme u přepravní společnosti a budeme Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu.
DŮLEŽITÉ! Pozor na velikost e-mailu, v případě že v přílože e-mailu zasíláte fotografie, je důležité, aby celková velikost e-mailu nepřesáhla 5 Mb.
Kdy mi vrátíte peníze za zrušenou / reklamovanou objednávku?
Finanční prostředky vracíme obvykle do 14 pracovních dní od datumu spracování žádosti.
Kdy obdržíte mnou vrácené zboží?
Zkontrolujte si doručení podle čísla zásilky, které jste obdrželi od přepravce. Ihned jakmile zboží obdržíme, snažíme se vše urychleně vyřešit, co obvykle trvá 7 až 10 pracovních dní.
Nepřišlo mi potvrzení reklamace / vrácení výrobku
Zkontrolujte si prosím svůj e-mail včetně složky SPAM. Pokud potvrzení v e-mailové schránce nemáte, kontaktujte náš zákaznický servis, který Vám ochotně pomůže.
Chci změnit svoji reklamaci / odstoupení
Pokud chcete změnit reklamaci na odstoupení, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.
Chci, aby někdo vyzvedl balík který vracím / reklamuju
Reklamace / odstoupení vyzvedáváme vždy na naše náklady. Stačí vyplnit náš online formulář, kde si zvolíte přesný datum, kdy chcete vyzvednutí realizovat.
Můžu změnit produkt v mé objednávce za jiný?
Pokud chcete změnit výrobek v objednávce za jiný a objednávka ještě nebyla odeslaná, kontaktujte náš zákaznický servis. Poskytneme Vám řešení.
Kdo platí přepravní náklady při vrácení / reklamování objednávky?
Náklady na vrácení výrobku hradíme my, stačí využít náš online formulář pro bezplatnou reklamaci, případně odstoupení.
Zrušení objednávky
Pokud objednávka nebyla odeslána, je stále možné objednávku zrušit. Kontaktujte naši zákaznickou podporu která Vám pomůže.
Upozornění: Všechny žádosti o zrušení zaslané e-mailem mají nejméně 24 hodin na odpověď. Protože většina objednávek je obvykle odeslaná do 24 hodin od přijetí platby, pokud si přejete, abychom objednávku zrušili, a nebo pokud byste měli problémy se zrušení objednávky, doporučujeme abyste nás kvůli zrušení kontaktovali telefonicky.
Pokud je balík už na cestě a v trackingu objednávky vidíte informace o odeslání a sledování objednávky, už jí není možné zrušit.
V takovém případě doporučujeme doručovanou zásilku při doručování nepřebírat.
Moje objednávka byla zrušena
V případě, že jste informovaní že Vaše objednávka byla zrušena, je to z logistických důvodů.
Výrobek už v čase zpracování objednávky nebyl k dispozici.
Za normálních okolností náš systém okamžitě stáhne všechny nedostupné položky do režimu offline. V ojedinělých případech nastává zpoždění, které způsobí že položka zůstane k dispozici několik hodin, i když skladové zásoby již byly vyčerpany.
Abychom Vám ušetřili další problémy, Vaše objednávka byla automaticky zrušena. Platba Vám byla vrácena v plné výši pomocí původního způsobu platby.